De Heenreis

15 april 2023 - Medellín, Colombia

Na een heerlijk rustig nachtje in het IBIS-hotel werden we gewekt door een vriendelijk zonnetje en het ‘gekwetter’ van blauw witte ‘vogels’.  Toen we beneden kwamen stond de bus naar Schiphol al klaar, die ons keurig voor de vlieghaven afleverde

Binnen Schiphol was het een mierennest maar wat volgde was een rustige gang door check-in en security (Hoezo chaos?)

We vlogen met een tussenstop in Madrid. Ook dat met 2 vingers in de neus. Ik word al een echte globetrotter, moet ik Leo natuurlijk wel bij me hebben.
Bij aankomst in Madrid merkte ik op dat er zoveel vliegtuigen van AirEuropa stonden. Antwoordde Leo schaapachtig: ja en op Schiphol zie je overal vliegtuigen van de KLM 😁

De vlucht naar Colombia was vooral lang maar gelukkig heeft Leo lange benen en sterke armen dus mochten wij van de stewardess bij de nooduitgang. In geval van nood moest hij dan wel voor haar de nooduitgang openen.
In de ontvangsthal stond een dolblije Rhonda ons op te wachten. In vlot Colombiaans regelde zij een taxi naar onze thuisbasis voor de komende weken. Bij het openen van de taxi deur werd ik warm verwelkomd door heerlijk warme klanken van Colombiaanse muziek. Wat een mooi begin van onze reis.
Na een Hollandse maaltijd en klein afzakkertje bij Rhonda vielen wij als een blok moe, gelukkig en voldaan in slaap.

1. Jos:
    14 april 2023
    Geniet van deze prachtige reis Vera & Leo!
  2. Karin Holthinrichs:
    14 april 2023
    Ik wens jullie ook een hele fijne vakantie!
    Vera….. wel alles eerlijk vertellen hè!😜
  3. Jos Groener:
    14 april 2023
    Dankoewa, en mooi daj oene pet nich vergettn hebt. Voorspoedige reis verder
    Gr Jos
  4. Miranda Eitink-Westra:
    14 april 2023
    Wat een avontuur! Geniet van alles wat jullie beleven.
    Lieve groet, Miran
  5. Corrie en Robert:
    14 april 2023
    We volgen jullie " op de voet". Veel reisgenot. En breng onze groeten over aub.
  6. Grytsje:
    15 april 2023
    Wat betekend : c'est la vie macherie?
  7. Leo en Vera:
    16 april 2023
    Dat is het leven, mijn liefje 😍