Hasta Luego Colombia …..

9 mei 2023 - Medellín, Colombia

Gisteren kwam er een abrupt einde aan onze reis naar Colombia. Nadat wij een bezoekje hadden gebracht aan het toeristenplaatsje el Peñol gingen we op weg naar Guatapé voor oa de beklimming van la Pierda del Peñol (de rots). Vlak voordat onze bus de parkeerplaats opreed kregen wij een telefoontje van Kim (dochter Leo) met de mededeling dat haar moeder (ex- vrouw van Leo) ‘s middags was overleden. De beklimming hebben we gelaten voor wat het was. Ook de rest van het programma, boottocht en bezoekje aan El Piñol, hebben wij gelaten over ons heen laten komen. Thuisgekomen hebben wij in overleg met Rhonda (dochter van Leo woonachtig in Colombia) besloten om zsm terug te vliegen.

Een dezer dagen plaatsen wij nog een verslag, foto’s en filmpjes van onze laatste dagtrip en een afsluitend verhaal over Colombia.

Voor nu zeggen wij Hasta luego Colombia….. want een ding is zeker, wij komen terug!

1. Miranda Eitink-Westra:
    Lieve Vera en Leo, gecondoleerd en voor nu een veilige terugreis. Liefs Miranda
  2. Pwiefferink:
    9 mei 2023
    fijn dat jullie laatste woorden zijn:
    wij komen terug!!
    goede terugreis kus kus kus.
  3. Grytsje:
    9 mei 2023
    Och heden, nou veel sterkte. Wel raar om zo opeens weg te moeten! Soms gebeuren die dingen.