Zie ze vliegen ….

2 mei 2023 - Medellín, Colombia

Vandaag stond in het teken van vliegen. Allereerst hebben wij heerlijk uitgebreid geluncht met zicht op het vliegveldje in het centrum van Medellin. Nu verklaren jullie mij voor gek.  Een vliegveld midden in de stad? Jazeker in Medellin kan dat (zie filmpje en foto’s). Het restaurant heeft trouwens een sociaal tintje. Er werken enkel alleenstaande moeders zodat ook zij een ‘belegde boterham’ hebben.

Na de lunch ‘vlogen’ wij met de taxi naar ons appartement. De chauffeur had de vaart er flink in. Gas op de lolly. Het brik schudde en pufte onder onze kont. Niks rood licht …. Gassen maar. Volledig geradbraakt zijn wij uiteindelijk de auto uitgevlogen.

Tot slot moesten wij nog even verhuizen We zijn het ene appartement uitgevlogen om vervolgens het naastliggende appartement weer binnen te vliegen. Nooit geweten dat je in 2 weken zoveel rotzooi kunt maken/verzamelen. Bijv. In elke hoek, tas, laatje etc. lagen wel stekkers en oplaad kabels. Genoeg voor een heel weeshuis, maar laat nou net dat ene kleine kabeltje voor de e-reader zijn ‘gevlogen’….

1. Boris & Bette:
    2 mei 2023
    Wat een leuk verhaaltje opa en oma!
    🦄🦩🌪️🥷
  2. Leo en Vera:
    2 mei 2023
    Hey lieverdjes, wat leuk dat jullie ons ook volgen. Morgen gaan we een paar dagen naar een andere plek, daar valt vast ook wat te beleven. Dus lekker blijven lezen. Dikke knuffel van opa en oma