Shopdag

18 april 2023 - Medellín, Colombia

Vanmorgen voelde ik mij de koningin van Medellin. Een vrolijke Colombiaanse heeft mijn nagels gemanicuurd en voorzien van een prachtig kleurtje. Pure verwennerij.
De middag stond in het teken van shoppen. Ik was de haarversteviger vergeten en wij waren de polo’s van Leo vergeten, zo druk was ik met het inpakken van mijn eigen walking closet. Maar gelukkig…. alles is te koop …. dachten wij.
Op de vraag om haarversteviger, komt de verkoper terug met een haargroeimiddel voor Leo.
En wat de shirtjes voor Leo betreft is er sprake van wat maatverschil tussen de kleine Colombiaan en de grote stevige Leo.
Qua winkelcentrum red je het nooit in een dag. Winkels, winkels en nog eens winkels.
Zelfs deze shopaholic zag het niet meer zitten waarna we om bij te komen, besloten een alcoholletje te pikken onder de goedkeurende blikken van de Beatles en diverse salsazangers in café ‘elsocial1969’

We hebben de dag afgesloten met een tapas met vis, garnalen, kip curry en choriso in een leuk klein restaurantje. Heerlijke kleine hapjes zo op de late avond, totdat het dessert werd opgediend. Drie grote stukken taart. Zo zwaar dat zelfs de lepel van Leo de weelde niet kon verdragen en helemaal krom boog.

1. Grytsje:
    18 april 2023
    Haha mooie kwaliteit lepel. Komisch . Als het maar smaakte, daar gaat het om.
    En heel veel winkels begrijp ik.....
    Tschuß
  2. Leo en Vera:
    18 april 2023
    Haha de taart was niet alleen te zwaar voor zijn lepel, ook voor zijn darmen …..
  3. Jos Groener:
    18 april 2023
    eet er maar goed van! PS Leo Ik ben bezig met de organisatie van ons traditionele Hochzeitessen bij Am Waldeck op vrijdagavond 26 Mei 2023! Mag ik jouw ook als deelnemer noteren svp . Heur geern van oe en völ plezeer verder. GR en Good Goan